Olen tässä kesän aikana törmännyt useammassakin blogissa isoäidinneliöihin. Ja kun olen tällainen, että innostun helposti niin innostuin sitten näistäkin, saapa nähdä kantaako innostus työn loppuun asti. Olin kaukaa viisas ja valitsin jouluiset värit, että jos nyt jouluun mennessä saisin valmiiksi yhden pikkuisen viltin! Täten tunnustettakoon, että en ole kovinkaan hyvä käsityöihminen, vaikka niitä todella paljon tykkään tehdäkin, eli neliöitä ei synny ihan pikajunavauhtia. Päätin alkusi, että jos virkkaan kolme neliöä päivässä niin kuukaudessa minulla pitäisi olla vilttiaines kasassa, mutta päivien myötä olen aika lailla lipsunut päätöksestäni ja neliöitä valmistuu 0-3 kpl päivässä, olen kuitenkin toiveikas, jospa nyt yhden viltin verran saisin noita väkerrettyä ;)

 

1249410734_img-d41d8cd98f00b204e9800998e