Kummipoika tykkäilee jalkapallosta, joten jotain jalkapalloaiheista piti keksiä synttärilahjaksi, ja tällainen siitä lahjasta sitten tuli

 

Eipäs ollutkaan aivan piisofkeik, kuten luulin, mutta melko tyytyväinen olen lopputulokseen ja toivottavasti pääsee kovaan käyttöön pikku eskarilaiselle

 

Kaavana Ottobren Billy raglan T-paita (4/2010). Ja jos en ihan väärin muista trikoot olen tilannut Ikaryriltä. Tässä paidassa pääsin toden teolla testaamaan uutta opelukonetta (NIIN MINÄ OLEN ONNELLINEN UUDEN OMPELUKONEEN OMISTAJA JEEEEEE), uusia tikkejä, joita on paaaaaaljon :) sekä tuota aplikointia ihan kunnolla 

 

Eli etumuksen jalkapallon ja selän kympin olen aplikoinut, ja jestas että aplikointi oli kivaa tällä uudella koneella, jossa oli vauhdinsäädin (rakastan sitä)

 

Kokeilin paitaa itsenikin päälle ja huomasin, että malli on tosi hyvä, joten taidan vielä jonain päivänä hurauttaa saman mallisen paidan itsellenikin :)